کد خبر: 628993
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۱
وقتي گروه‌هاي كوچكي مانند «حماس» و «جهاد اسلامي فلسطين» در نبرد با اسرائيل، با راكت‌هاي «فجر» تل‌آويو را موشكباران مي‌كنند، حداقل صهيونيست‌ها مي‌دانند كه در نبرد آتي با حزب‌الله، چه موشك‌هايي آنها را هدف قرار خواهد داد.
وقتي گروه‌هاي كوچكي مانند «حماس» و «جهاد اسلامي فلسطين» در نبرد با اسرائيل، با راكت‌هاي «فجر» تل‌آويو را موشكباران مي‌كنند، حداقل صهيونيست‌ها مي‌دانند كه در نبرد آتي با حزب‌الله، چه موشك‌هايي آنها را هدف قرار خواهد داد.
ديروز حسينيه حضرت زهرا(س) سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ، ميزبان خيل عظيمي بود كه در سالروز شهادت سردار «حاج احمد كاظمي» و جمعي از فرماندهان شهيد نيروي زميني سپاه، براي تجديد ميثاق با او و يكي ديگر از فرماندهان حزب‌الله لبنان يعني «حاج حسان اللقيس» آمده بودند.
در حسينيه، دو بنر بزرگ نصب شده بود كه در هر كدام از اين بنرها، جملاتي از امام خميني(ره) و سيد حسن نصرالله در مورد غده سرطاني منطقه، يعني رژيم صهيونيستي نقش بسته بود.
در مراسم اين دو فرمانده شهيد، همه آمده بودند. فرماندهاني كه روزي در كنار «حاج احمد» و با كمك «اللقيس»ها سرگرم تجهيز حزب‌الله بودند تا انبارهاي آنها سرشار از موشك‌هايي شوند كه امروز با «درصد خطاي پايين» اهداف صهيونيستي را در تيررس دارند. مانند رسم همه ساله، حاج قاسم سليماني فرمانده نيروي قدس سپاه پاي ثابت مراسم حاج احمد بود كه همراه با پسر شهيد كاظمي وارد مراسم شد تا در كنار فرزند برومند حاج حسان (حسين اللقيس) نمادي از ادامه راه پدرانشان باشند.
حال بايد صبر كرد و منتظر ماند تا در روزگاري كه شايد چندان هم دور نباشد، شاهد «نبرد آخرالزماني فرزندان روح الله» با غاصبان سرزمين‌هاي مقدس اسلامي باشيم، نبردي كه كار منطقه را يكسره خواهد كرد.
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح طي سخناني در اين مراسم با اشاره به برخي اظهار نظرها در اين خصوص كه امريكا اگر بخواهد مي‌تواند نظام دفاعي ما را از كار بيندازد، گفت: اينكه آنها امروز نمي‌توانند كاري كنند از سر دلسوزي نيست، بلكه توان آن را ندارند. به گزارش فارس سردار حسين دهقان درخصوص توان دفاعي ايران با بيان اينكه ما احتياجي به سلاح هسته‌اي نداريم، تصريح كرد: اما به لحاظ سلاح‌هايي كه ما را در نبرد نامتقارن بر امريكا پيروز كند، در اوج هستيم.  وزير دفاع همچنين به موضوع مذاكرات هسته‌اي اخير ميان ايران و 1+5 اشاره كرد و افزود: امروز قدرت ما در حدي است كه نمايندگان كشورمان در سر ميزي مي‌نشينند كه طرف ديگران آن، قدرت‌هاي بزرگ، با‌آنها مذاكره مي‌كنند.
دهقان با بيان اينكه ما در اين مذاكرات هيچ‌گاه دست پايين را نداشتيم، گفت: تيم مذاكره كننده ما با حفظ عزت و اقتدار، مسير خود را دنبال كرد و غربي‌ها هم بايد بدانند كه حقوق هسته‌اي ما بايد در چارچوب قوانين بين‌المللي استيفا شود و در اين مسير نه عقب‌نشيني مي‌كنيم و نه امتياز مي‌دهيم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار